Isten hozott! Segítség, anya lettem!

Isten hozott, kedves anyuka!

Segítség, anya lettem! És ráadásul két és fél évvel később egyedülálló is! Isten látja lelkemet, nem így terveztem, de el kell vágni a köteléket, mely már elhalt. Tiszta a lelkiismeretem, jelesen küzdöttem a végsőkig, sok mindent elnéztem, ugyanakkor belátom saját hibáimat is, s nem marad más hátra, immár csupán magam javára tanulok belőlük. 

Viszont be kell vallanom, végtelenül büszke vagyok magamra. Olyan nő vagyok, akit bárki szívesen látna társaként. Egyenes, őszinte, aki nem játszik senkivel és nem manipulál senkit. Aki szereti a gyermekét, lelkiismeretesen foglalkozik vele. Fontosak számomra a részletek, az apró örömök. És végtelenül erős vagyok. Mindig felállok, akkor is, ha valaki átgázol rajtam. De amire rájöttem, hogy túl értékes vagyok ahhoz, hogy olyan emberekkel vegyem körbe magam, akik át akarnak gázolni rajtam. 

Igen, anya vagyok. Igen, egyedül vagyok. Ettől még lehetek nagyon boldog!